Regulamin wydarzenia „UpSkill 2.0 by Akademia Zwinności” zwany dalej „Regulaminem”

I. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin stanowi podstawę organizacji wydarzenia „UpSkill 2.0 by Akademia Zwinności”, zwanego dalej „Wydarzeniem”, organizowanego w dniach 25-26 listopada 2024 i określa prawa oraz obowiązki jego uczestników.
  2. Wydarzenie organizowany jest Online. Miejsce Wydarzenia zwane jest dalej „Lokalizacją”.
  3. Oficjalną stroną internetową Wydarzenia (zwaną dalej „Stroną”) jest https://www.akademiazwinnosci.pl/upskill2, na której znajdują się informacje o miejscu, terminie oraz harmonogramie wydarzenia. 
  4. Niniejszy regulamin został zamieszczony na Stronie. Wszelkie zmiany w regulaminie będą podawane do wiadomości publicznej, poprzez zamieszczenie ich na Stronie Wydarzenia.
  5. Organizatorem Wydarzenia jest Studio P Paweł Kałkus z siedzibą w Wólce Kozodawskiej, pod adresem Stepowa 3a/1, 05-502 Wólka Kozodawska, NIP: 1230998681
  6. Celem Wydarzenia jest promocja i integracja środowiska osób zainteresowanych zwinnymi metodami zarządzania oraz wzmocnienie jego potencjału poprzez pogłębianie wiedzy oraz promowanie lokalnych społeczności w Polsce.

II. Zasady Wydarzenia

1. Uczestnicy Wydarzenia
Uczestnikami Wydarzenia mogą być wyłącznie osoby fizyczne, pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.

2. Rejestracja
Wymagana jest wcześniejsza rejestracja Uczestnika, poprzez formularz internetowy dostępny na Stronie. Rejestracja trwa do końca dnia 26.11.2024 lub do wyczerpania dostępnej liczby miejsc (liczba uczestników jest ograniczona). Udział w Wydarzeniu (zgłoszenie uczestnika w procesie rejestracji) jest równoznaczny z akceptacją wszystkich warunków zawartych w niniejszym regulaminie oraz dokonaniem opłaty za bilet.

3. Dane osobowe
Zgłaszając swój udział, uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu, w celach niezbędnych do organizacji, przeprowadzenia oraz promocji Wydarzenia przez Studio P Paweł Kałkus z siedzibą w Wólce Kozodawskiej, pod adresem Stepowa 3a/1, 05-502 Wólka Kozodawska, NIP: 1230998681, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Uczestnik ma prawo do dostępu do swoich danych oraz ich korekty.

4. Wizerunek
Uczestnik wyraża zgodę na rozpowszechnianie przez Organizatora lub upoważnione podmioty wizerunku Uczestnika utrwalonego w trakcie Wydarzenia w sposób i w czasie wybranym przez Organizatora.

5. Oświadczenia Uczestnika
Dokonując zgłoszenia do Wydarzenia każdy Uczestnik oświadcza, że:

  • Dobrowolnie przystępuje do udziału w Wydarzeniu.
  • Zapoznał się i zaakceptował regulamin w całości.
  • Udział w Wydarzeniu podlega rejestracji przez Organizatora.

6. Uczestnictwo i opłaty
Udział w Wydarzeniu jest dobrowolny i odpłatny zgodnie z aktualną ceną biletu podaną na Stronie, zgodnie z dostępnością. Zakup biletu umożliwia Uczestnikom dostęp do wydarzenia online na platformie Zoom. Organizator nie pokrywa i nie zwraca kosztów poniesionych przez Uczestników na sprzęt lub łącze internetowe.

7. Techniczne wymagania
Uczestnicy są zobowiązani do posiadania odpowiedniego sprzętu komputerowego oraz stabilnego łącza internetowego umożliwiającego udział w Wydarzeniu za pośrednictwem platformy Zoom. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne po stronie Uczestnika, które uniemożliwią udział w Wydarzeniu.

8. Zasady uczestnictwa
Podczas Wydarzenia online Uczestnicy są zobowiązani do zachowania odpowiedniego poziomu kultury osobistej. Zabrania się:

  • Udostępniania swojego dostępu do wydarzenia osobom trzecim.
  • Rejestrowania lub nagrywania wydarzenia bez zgody Organizatora.
  • Używania wulgaryzmów, wyrażania treści obraźliwych lub niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa.

9. Polityka zwrotów
Rezygnacja z uczestnictwa w Wydarzeniu możliwa jest do 48 godzin przed jego rozpoczęciem. Zwrot opłaty za bilet nastąpi w terminie do 14 dni roboczych. W przypadku rezygnacji po tym terminie opłata za bilet nie podlega zwrotowi.

10. Kontakt z Organizatorem
Wszelkie pytania dotyczące regulaminu lub Wydarzenia należy kierować na adres mailowy podany na Stronie Wydarzenia.

III. Oceny, Nagrody

  1. Konkurs organizowany jest przez Studio P Paweł Kałkus z siedzibą w Wólce Kozodawskiej, pod adresem Stepowa 3a/1, 05-502 Wólka Kozodawska, NIP: 1230998681, zwanym dalej „Organizatorem”.
  2. Konkurs odbywa się na platformie społecznościowej LinkedIn.
  3. Konkurs trwa od 25.11.2024 do 26.11.2024 do godziny 19:00
  4. Rozwiązania stworzone w ramach Konkursu będą oceniane przez specjalnie powołaną komisję konkursową, składającą się z przedstawicieli Organizatora.
  5. Ocena zdjęć i opisów będzie dokonywana według następujących kryteriów:
    1. Kreatywność i oryginalność opisu
    2. Jakość i estetyka zdjęcia
    3. Zgodność z tematyką i hashtagiem #upskill2.0
  6. Nagrodą główną w Konkursie jest darmowa wejściówka na szkolenie Techniczny Scrum Master.
  7. Nagroda zostanie przyznana najciekawszemu opisowi zdjęcia według decyzji komisji konkursowej.
  8. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na Stronie Wydarzenia oraz na profilach społecznościowych Organizatora w dniu 26.11.2024.
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do opublikowania danych Zwycięzcy na Stronie Wydarzenia oraz profilach social mediów.

IV. Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie naruszenia regulaminu lub ogólnych przepisów prawnych mogą skutkować wykluczeniem z Wydarzenia i koniecznością opuszczenia terenu Lokalizacji.
  2. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na Stronie.
  3. Organizatorzy Wydarzenia zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie, przedłużenia lub skrócenia czasu trwania Wydarzenia lub jego odwołania.
  4. Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatorów w celu:
    1. realizacji Wydarzenia, w tym wręczenia nagród i rozpatrzenia ewentualnych reklamacji;
    2. promocji Wydarzenia.
  5. Każdy Uczestnik Wydarzenia posiada prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania.
  6. Organizatorzy są uprawnieni do utrwalania przebiegu Wydarzenia za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk.
  7. Wszelkie spory na tle niniejszego Wydarzenia rozstrzygać będą Organizatorzy. Decyzja Organizatorów jest ostateczna i nie przysługuje względem niej odwołanie.
  8. Regulamin dostępny jest na Stronie oraz u Organizatorów podczas trwania Wydarzenia.
  9. Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady Wydarzenia „UpSkill 2.0 by Akademia Zwinności”.
  10. Uczestnik ma prawo zwrócić się do Organizatora w celu wyjaśnienia treści Regulaminu. Interpretacja zapisów treści Regulaminu należy do Organizatorów Wydarzenia.
  11. Pytania związane z Wydarzeniem należy kierować drogą mailową na adres: kontakt@akademiazwinnosci.pl 
  12. Organizator Wydarzenia nie ponosi odpowiedzialności za odwołanie Wydarzenia bądź zmian w harmonogramie wynikających z przyczyn niezależnych.